در انتظار فرشته های دیگر

چاله و چاه

1392/11/27 8:44
نویسنده : مامان
226 بازدید
اشتراک گذاری

قضیه من هم شده همون ضرب المثل قدیمی. برای خلاصی از یه دلشوره یه دلشوره ی دیگه اضافه می شه.

از همون اول اشتباه کردم رفتم سونو. حالا هی سونو های تکرار!!!!!

در ادامه سونوی اول که برای خارج رحمی نبودن فرشته کوچولو رفته بودم، و خب کوچولو سر جای مناسب خودش رویت شد اما ندیدن فتال پل که البته هنوز برای دیدنش زود بود، سونو تکرار شد.

دیروز سونوی دوم رو رفتم برای دیدن فتال پل و ضربان قلب. خب اینهاش مشکلی نداشت خداروشکر (صدهزارمرتبه). اما رویت یه خونریزی کوچک پشت قل اول که البته تو سونوی اول هم بود و به عنوان ساک سوم رشد نیافته معرفی شده بود دوباره ...

بله خانم دکتر لطف فرمودند که برای اطمینان از نمیدونم چی!!! سونو رو 3 هفته دیگه تکرار کنم!

من که اصلا دلم نمی خواد برم. تنها دلیل دکتر رفتم دوقلو بودنشونه که می ترسم دارویی لازم باشه و من ندونم. همین.

دلم می خواد دیگه دکتر هم نرم چه برسه سونو.

بودن این فرشته ها لطف خدا بوده و اگه خدایی نکرده روزی نباشن جز امتحان خدا چیزی نیست. دوست دارم بود و نبودشون رو به خدا بسپرم نه به این دکترایی که...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرتو
27 بهمن 92 9:40
سعی کن بهش فکر نکنی عزیزم اینجوری خیلی اذیت میشی ، به گفته خودت همه چی و بسپر به خدا ، دکترا گاهی زیادی دلشوره به دل میندازن ، انشاالله که هیچچچچچچچچچچچ مشکلی نباشه و هر دو تا گلت دارن خوب رشد میکنن آمین
مامان
پاسخ
ممنون بانو. انشالله.
ناهید
28 بهمن 92 10:24
سلام مهدیه جون. نگران نباش بچه ها که خدا رو شکر سالمن. ابنا واسه بعدها ست. یه بنده خدایی دو قلو داشت که یک قلش فکر کنم ساک خالی بود یا دقیق یادم نیست! فقط میدونم اون مشکل داره باعث شده بود اون سالمه نارس به دنیا بیاد شش هفت ماهه. انشالله مثل برق و باد بگذره و صحیح وسالم با یاسین بغلشون کنی. وای که چقدر قیافت دیدنی میشه!!!
مامان
پاسخ
آره؟؟؟؟؟؟؟ خوبه ما هم رو نمی بینیم وگرنه سوژه خنده ت بودم!!!! والله!
مامان نازنين
28 بهمن 92 11:37
خوش به حالت عزيزم من عاشق دو قلويم .داروي خاصي برا دو قلو دار شدن استفاده كردي
مامان
پاسخ
به خواست خودم نه بانو! اما به خاطر بهم ریختگی هورمون هام دکتر بهم کلومیفن داده بود با آمپول اچ ام جی.
مهدیه
29 بهمن 92 7:36
سلام چرا جواب پیامک نمیدی رفیق؟! ان شاءالله صحیح و سالم به دنیا میان. خونریزی داخل رحم، یک امر کاملا طبیعیه، فقط سعی کن استراحت کنی... صدقه یادت نره... بوس بوس
مامان
پاسخ
عزیزم تو که از جریان گوشیم با خبری. با دعای خیر شما داغونتر از قبل شده. حالا اس هم نمی تونم بدم. کلا تایپ و شماره گیری تعطیل.
مامان نازنین
1 اسفند 92 10:35
یعنی تو فامیل کسی سابقه دوقلو زایی نداشته؟
مامان
پاسخ
نه. البته داشتیم ولی فامیل نسبی نه!
مامان نازنين
4 اسفند 92 10:12
شرمنده كدوم دكتر اين دارو روبراتون نوشت ؟آخه من هم عاشق دو قلوييم
مامان
پاسخ
دکتر زنان. البته بعد از آزمایش روز سوم و سونو روز سیزده اینطور تشخیص داد که باید دارو استفاده کنم.