در انتظار فرشته های دیگر

لذت فراموش شده

1393/4/25 9:37
نویسنده : مامان
355 بازدید
اشتراک گذاری

شاید  یادم رفته بود که می تونم این همه لذت ببرم از شیطنتهای شما فسقلیام. اونقدر این روزا ناخواسته استرسم زیاد شده که لذت بردن رو فراموش کردم.

فراموش کردم که الان دیگه می تونم با شما وروجک های کوچولو بازی کنم. خاله م می گه شکمت شده میز ناهار خوری؟ می گم نه اما جای رحل کار می کنه!

وقتی کتابی یا حتی قرآن روی شکمم قرار می گیره با تمام وجود سعی می کنین از همون جای فسقلی ای که دارین دفاع کنین و پیشنهاد مبارزه می دین!

امیدوارم روحیه حق طلبی و مبارزه فقط واسه داشتن اون جای تنگ نباشه! وقتی اومدین بیرون، دیدن این دنیای بزرگ بی خیالتون نکنه نسبت به اطرافتون.

فردا می رم گرگان. یکی از استرس های زمان مسافرت! نکنه تصادف کنیم! یاسین چی میشه؟ از ماشین پرت نشه بیرون! اگه ما بمیریم توی راه معلوم نیست تو کدوم شهر اونوقت کی بگه که یه بچه هم همراه ما بوده؟ تازه اگه پیداش کنن و سالم باشه یاسین من چی می کشه تا وقتی یکی از خانواده هامون خودشونو به ما برسونن!

استرس هام کمه. نمی دونم ذهن من این فکرا رو نکنه می میره! ماه عسل هم با اون مهمونایی که دیشب دعوت داشت! پای تلویزیون زار زار گریه کردم! وقتی راننده آمبولانس خاطره تعریف می کرد!

خدایا وقتی مارو ببر که جرات پذیرش مرگ رو داشته باشیم.

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نازار
31 تیر 93 1:11
سلام خواهری نی نی های قشنک ما یاسین کوچولو وبه ؟؟؟ ما الان کوچ کردیم اومدیم خونه خودمون خونه عزیز برقارفت تو شهر ما برق بره یعنی جهنم ..... منم از فرصت استفاده و شیرجه به سمت نت به حالت دراز کش نمی دونم الان گرگانید یا نه ولی هر جا هستید ان شالله سلامت باشید خیلی مواظب خودتون باش برا من ونی نی هم دعا کنید عزیزم احتمال زایمان زود رس ... امچول برا رشد سریع تر ریه در صورت زایمان زود رسم زدم حال خوبی ندارم خیلی دعامون کن خیلی
مامان نازار
15 مرداد 93 8:42
سلام عزیزم حتما الان خونه مامانی ؟؟ کاش اونجا هم نت داشتی دلم برات خیلی تنگ شده حسابی مواظب خودت و نی نی های گلمون باش
ناهید
15 مرداد 93 20:28
سلام مهدیه جون.انشالله که به سلامت برین. واااای فکر اینکه نی نی هات دنیا بیان کلی هیجان زدم کرد...
شایسته
26 مهر 93 7:41
سلام به مامان شما دو قلو باردارین؟؟ چقدر هیجان انگیز! و از اون هیجان انگیزتر اینکه دو جنسیت مختلف! امیدوارم که براتون به سلامتی باشه. سفرتون هم به خیر.
مامان نازنين
26 مهر 93 10:11
چه خبر كجايي خانمي !مرديم از نگراني
کوثر
27 مهر 93 5:53
سلام برای دوستانی که می آیند و خبری نمی بینند... الحمدلله نی نی های مهدیه بدنیا آمدند و حال چهارتایی شون خوبه. فقط دیگه وقت نداره بیاد و سر بزنه با دوقلوهای نازش... از همین جا، هوارتا بوسه برای مهدیه و یاسین، و دوقلوها...