در انتظار فرشته های دیگر

مشکل آهن

1393/4/16 10:12
نویسنده : مامان
309 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود که نتیجه آزمایش قند خون رو گرفته بودم اما خیلی روش حساس نبودم اما ازون جایی که تا مجبور نشم دکتر نمی رم سعی کردم خودم نتایج رو تحت بررسی قرار بدم.

بالا بودن میزان قند تو نوبت دوم خیلی مشکل بزرگی نبود اما هموگلوبین و هماتوکریت و یکی دو تا فاکتور دیگه هم مشکل داشت. بعد از بررسی و مشورت با دوستان تصمیم گرفتم برم دکتر. طبق معمول دکتر با یک ساعت تاخیر اومد و من بعد از حدود یک و نیم ساعت علافی نوبتم شد.

همونطور که حدس زده بودم با کمبود آهن مواجه شده بودیم. با توجه به اینکه دو دوز آهن مصرف می کردم خانم دکتر گفت باید چهار دوز مصرف کنم که با واکنش شدید من که روبرو شد گفت می تونی سه تا هم بخوری! یک فیفل با دو تا قرص ایرانی. فیفل به خاطر اسید فولیک مصرف یک دوزش کفایت می کنه!

خلاصه این نتیجه دکتر ماه هفتمم بود. نوبت بعدی انشالله اگه مشکلی پیش نیاد گرگان می رم  پیش دکتر گواهی!

دوستان ماه های آخره و یک مسافرت 1000 کیلومتر پیش روم. حتما دعام کنین.

تاریخ زایمان رو یعنی چهل هفته رو دکتر پنج مهر مشخص کرده اما اینو هم گفته که باید از اول شهریور منتظر شروع دردها باشم!

پسندها (1)

نظرات (1)

کوثر
17 تیر 93 14:55
سلااااااااااااااااام یعنی دیگه کلا میری گرگان تا دوقلوها به دنیا بیان؟! مواظب خودت باش، زیاد... می بوسمت
مامان
پاسخ
ممنون بانو. بله مامان می ره سر کار! می بینی دوره زمونه رو مامانم می ره سر کار من بیکار! نمی تونه بیاد تازه شم که مرخصی بگیره و بیاد بیشتر از ده روز که نمی تونه! اونم خیلی به کارم نمیاد! اونجا دور و برم شلوغتره! مامان نباشه خاله هست! خاله نباشه زنداییم هست! زن عمو م هست! زنداداشم! خواهرم! تنها نمی مونم! انشالله! تا قسمت چی باشه! بتونم برم یا نه؟ مشکلی برای بچه ها پیش نیاد انشالله! دچار زایمان زودرس نشم! و خیلی احتمالات دیگه! التماس دعا