در انتظار فرشته های دیگر

غصه های مادرانه

1392/11/14 12:01
نویسنده : مامان
245 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزایی دلت می خواد با یکی حرف بزنی. یکی بیاد خونه ت. فقط بیاد. دلت می خواد تنها نباشی. یه روزایی غصه همچین چتر انداخته رو زندگیت که هیچ جوری نمیشه ازش خلاص شی.

دیروز تو وبگردی هام فهمیدم اینکه  تو سونوم نوشته فاقد فتال پل. اونقدا هم که دکتر سونوگرافی میگفت مشکلی نیست، بی مشکل نیست.

از دیروزه که گرفته ام. تا دو هفته دیگه که سونو رو باید تکرار کنم نمی دونم چطور شب و روزهامو بگذرونم. سفارش عروسک هم دارم اما دست و دلم سمت بافتنی نمیره. یه لباسی که دوروزه می بافتم الان سه هفته ست دستمه و هنوز تموم نشده.

چه خوبه که یه فرشته کوچولو تو خونه دارم.

کاش اون دکتر... منو اصلا سونو نمیفرستاد. تا بالاخره سونو بررسی جنین می رفتم. دیگه یه دفعه از قلب و فتال پل و همه چی مطمئن می شدم. حالا حس فضولی خودم کار دستم داده.

من پر از ایمانم اما دلم گرفته!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
14 بهمن 92 12:13
عزیزم سعی کن به این چیزا فکر نکنی همه چی و بسپر به خدا انشاالله که مشکلی نیست و بارداریت به خوبی سپری میشه
مامان
پاسخ
ممنون بانو. لطف داری. من هم امیدوارم و البته مطمئن که اگر هم نشد خدا خواسته و من در برابر خواست اون تسلیمم. تسلیم محض.
مامان منتظر
14 بهمن 92 12:31
عزيزم شما بيرجندي هستن ؟آخه ازاسم دكتر تون شك كردم .من هم برا داشتن بچه دوم 2ماهه انتظارمي كشم
مامان
پاسخ
بله. بیرجند هستم. انشالله که خیلی زود انتظارت سر بیاد. دکترت کیه؟
مامان اسرا
14 بهمن 92 13:25
سلام اون بالایی بخواد میشه مطمئن باش من دو تا بچه هام بهم ثابت کردند که ما و تکنولوژی هیچیم در برابر خواست اون. انشاءا... که مشکلی پیش نمیاد
مامان
پاسخ
ممنون. بهش ایمان دارم. برای داده و نداده ش ازش ممنونم.
lمامان منتظر
16 بهمن 92 20:54
من آزمایشای قبل بارداری رو دکتر قنبرزاده برام نوشته بود با قرص مولتی پریناتال .اما این 2ماه که ناموفق بود دکتر نرفتم همش فکر می کنم این ماه خبری می شه که ناامید می شم
مامان
پاسخ
انشالله که خیره. اصلا ناراحت نشو. هرچی خدا بخواد رو بخواه. مطمئن باش برات خیر می خواد. اگه آزمایشای هورمونی مشکلی نداشته احتمالا خیلی زود موفق میشین. التماس دعا
ناهید
18 بهمن 92 17:29
سلام مهدیه جون. میدونم چقدر بلاتکلیفی سخته. خدا خودش داده خودشم انشالله واست نگه داره.