در انتظار فرشته های دیگر

فکرم درد می کنم

1392/10/23 0:27
نویسنده : مامان
136 بازدید
اشتراک گذاری

فکرم این روزها خیلی درد می کند از بس که فکر می کنم. دلم می خواد بخوابم. هیچکی باهام کار نداشته باشه و بعد بیدار شم، شده باشه هفته بعد.

فردا میریم مسافرت. شایدفکر نتیجه ماه از ذهنم بره بیرون. باز یه  ترس جدید که نکنه این همه راه تو ماشین بودن خودش از طرف دیگه باعث نتایج بدی بشه!

خدایا به خودت آویزونم. هیچ پناهی نیست! مثل همیشه می گم هر چی تو بخوای!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرتو
28 دی 92 21:53
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 16:24
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
پریسا نجفی
10 بهمن 92 16:56
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون