در انتظار فرشته های دیگر

رو هم خوب چیزیه

1393/2/6 20:22
نویسنده : مامان
211 بازدید
اشتراک گذاری

در راستای مراقبت های بسیار امروز مامای بهداشت گفته بود برم اونجا.

جانم تکون می خورن فسقلیا.

سئوالی که جناب همسر از م خواسته بود از دکتر بپرسم و من فراموش کرده بودم رو امروز از ماما پرسیدم و اون هم سفر کربلا بود که جناب همسر خیلی دوست داره بریم.

اول که ماما گفت بهتره با پزشکت مشورت کنی. اما معمولا سخته و اذیت میشی. با نگاه دوباره به پرونده م گفت خانم شما دوقلو دارین. یک قلوهاش مراعات می کنن. چه جراتی دارین؟ اونجا پر از ویروس و آلودگیه!

راست می گفت هرکس از  اطرافیانم که رفتن وقتی برگشتن حسابی مریض بودن و خیلی ها رو هم مریض کردن.

پس بی خیال سفر کربلا شدم.گریه

همه چی آرومه. نی نی های ناز من آرامش تقدیم شما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mom
6 اردیبهشت 93 22:17
ایشالله به سلامت دنیا میاری دوقلوهای نازت و چند وقتته خانومی؟
مامان
پاسخ
تازه رفتم تو ماه پنج. ممنون
مامان نی نی
7 اردیبهشت 93 15:34
سلامممممممممممممممم الهی اره واقعا سخته ازه شما دو بار سخت چون دو قلو هستن خدا حفظشون کنه ... پس نی نی پسر کاملا رو نمایی کرده خودش ... و ان شالله اون یکی نی نی دیگه دختر طلاست حتما و به خاطر همین با حجب و حیا بوده توکل به خدا ان شالله سالم باشن ..... منوارد 4 ماه شدم و شماوارد 5 ماه یه ماه نی نی های گل شما از نی نی من بزرگتر ... برای اسم گفته بودید برای نی نی پسر ؟؟؟ خوب به یاسین گل بیاد ؟؟؟؟ دختر که یسنا یعنی حمد و ستایش خدا من اسم یسنا رو خیلی دوست دارم ولی برای اسم یاسین پسر ؟؟؟ خوب اگه بخوای اعتقادی باشه یوسف و یاسین البته من اسم محمد یزدان و محمد سبحان هم خیلی دوست دارم یزدان و یاسین و. یسنا یوسف ویاسین و یسنا .... نمی دونم ان شالله هر اسمی می زاری اسم نامداریشون باشه
مامان
پاسخ
ممنون بانو. به یسنا فکر کرده بودم اما دوستی بهم گفت که زرتشتیه. البته آقامون اینا هم دوست نداره. خودم حسین رو با یاسین دوست دارم اما باز آقامون اینا دوست نداره شاید به این خاطر که تو خانواده شون زیاد دارن اما ما نداریم.
فریبا
8 اردیبهشت 93 11:18
سلام فریبا هستم وب لاگ مسافر کوچولو ممنون عزیزم که این همه برام وقت گذاشتییییییییییییییی مرسی دوست خوبم
مامان نی نی
9 اردیبهشت 93 7:48
سلام مامان مهدیه جونم منم اولای خوندن نظرات مامان مهدیه 2 فکر کردم دو قلو ها دختر طلا شدن ؟؟؟ بعد دیدم نه یه مامانی دیگست .... عزیزم توکل به خدا حسای ضد و نقیض قبل از دونستن جنسیت نی نی زیاده ولی مطمئنم هم من هم بابایش هم هر دو خانوادهها با علم به اینکه ما فقط همین یه دونه نی نی رو می تونیم بیاریم به خیلی از دلایل بازم نی نیمون چه دختر باشه چه پسر دوسش داریم و دارن .... حالا شاید با هر جنسیتی برای شده چند ساعت یا شده چند لحظه یه عده خوشحال یا یه عده ناراحجت بشن ... ولی برام مهم نیست ..من به خدا جون اعتماد دارم ..می دونم حتی اگه لیاقت مادر شدن و پدر شدن هم به من وهسمری نمی داد تو این کارش مصلحتی بوده به نفع دین و دنیای ما .... الانم بهترین رو فقط خودش می تونه تعیین کنه هر چی باشه برای ما و ایندمون بهترینه و خدایا شکرت ...
مامان نی نی
9 اردیبهشت 93 7:51
دیشب پسر عموی همسری که خانومش 2 هفته از ما تاریخ بارداریش جلوتر هست جنسیت نی نی مشخص شد اینم بگم که خانومش دختر عموی مادر شوهرم هست .... بچه اولشون هست و یه دختر 22 ساله وای اینقدر از اینکه پسر شده خوشحال بودن که من گفتم الان سکته می کنن عجیب بود به قول خواهر شوهرم انگار 15 تا دختر داشتن اونم از نوع کورو و کر بعد از اونا این پسر گیرشون اومده ؟؟؟ پسر عموی کوچیکتر که مجرد و کم سن و سال هست بلافاصله برای عروسشون یه مبلغ پول فرستاده بود به حسابش به خاطر این خبر ... و این چشمای من و بیشتر گرد کرد ؟؟؟ بعد تا امروز صبح یه سوال تو ذهنم بود ؟؟؟ صبح که داشتیم می اومدیم اداره از همسری طاقت نیاوردمو و پرسیدم ؟؟ که اگه دختر طلا بود عموش کادو به مادرش یعنی نمی داد ؟ بعد اونوخت چرا ؟؟؟
مامان نی نی
9 اردیبهشت 93 7:53
قبول دارم که 99 درصد کل مردم دنیا دوست دارن حداقل اولین بچشون پسر باشه ... ولی جای یه سوال این همه خوشحالی و هوچی گری داری ؟؟؟ خوب خدا رو شکر این تابلو بازیا دیگه خیلی زشته از قبل از اینکه باردار هم بشن همین کارارو می کردم فقط لباس پسرونه می خریدن و می گفتن بچه اینده ما صد درصد پسره ؟؟؟ من گاهی از شدت تعجب و ناراحتی سکوت می کردم و. برام عجیب بود که چرا یه زن باید ارزش خودش و در این حد پایین بیاره که از خودش و و جودش متنفر باشه ؟؟؟ قبول دارم ارهخوب عالی بچه اول پسر نی نی دوم دختر طلا باشه غمی دیگه نیست ؟؟ ولی بحث من با این تابلو بازیاس با این نه ما فقط پسرررررررررررررررررر