در انتظار فرشته های دیگر

عیدانه های من

1393/2/4 9:07
نویسنده : مامان
203 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه مسافرت نسبتا طولانی برگشتم خونه خودم. اما تو بارداری اونم تو ماههای سه و چهار خیلی می چسبه مهمون خونه بابا باشی. ماه سه رو که بیرجند بودم یک کیلو کم کرده بودم و تو بیست روزی که خونه بابا بودم پنج کیلو اضافه کردم. واقعا هم خوراکم خوب بود.

حالا که برگشتم دوباره شروع کردم به کم کردن. البته این سنگینی بعد از غذا خوردن که انشالله خوب بشه دوباره وزن می گیرم.ولی از این هیکل اگه چیزی هم کم بشه به جایی برنمی خوره.

دکتر شدیدا مسئولیت پذیر من!!! هم که کلا رو اعصابمه. من هم بعد از  گذشت چهار ماه تصمیم گرفتم دکترم رو عوض کنم.

بعد از اینکه سونو ان تی رو تو هفته هفده برام نوشت و قرص آهن رو هم تو همین هفته برام شروع کرد که البته اونو هم خودش نگفت باز  هم خودم ازش خواستم برام دارو بنویسه و اصلا تو مخش نمی رفت که تا حالا برام آهن و مولتی ویتامین ننوشته، دائم می گفت همون قرص هایی که تا حالا می خوردی آهن و مولتی ویتامین رو ادامه بده. می گم خانم دکتر برام ننوشته. می گه:  نیاز  به نوشتن نیست اینا خارجی اند و آزاد. برید داروخونه بگیرین!

می بینید تو رو خدا؟ ما رو دیوار کیا یادگاری می نویسیم؟ آخه پدر صلواتی اگه یکی با اعتماد به عقل و شعور و درک و مسئولیت پذیری شما دیگه از تون سئوال نکنه! چطور می خواین جواب خدا رو بدین؟ اون ویزیت حلاله؟

تاز ه اونقدر کلاسشون بالاست. زحمت نمی کشن یه لحظه از صندلیشون بلند شن و کارهای مربوط به مراقبت رو خودشون انجام بدن. فشار و وزن رو منشی می گیره تو سالن. صدای قلب رو هم دستیار گوش می ده تو اتاق دکتر.  سئوال هم اگه بپرسی دستیار محترم زودتر از دکتر جواب میده!

اون سئوالای بالا رو هم دستیار جواب می داد نه دکتر! در نهایت هم با اینکه سئوال کردم برای دوقلوها نباید دوبرابر آهن بخورم احیانا آیا؟؟؟؟

خانم دستیار فرمودند نه ضرورتی نداره.

و حالا که فهمیدم ضرورت داره دلم می خواد خفه ش کنم. دختره ی چشم سفید!!!

ناگفته نمونه من سر پسر گلم هم پیش همین دکتر می رفتم و همین جناب دستیار اونموقع منشی بودند. و سر خانم دکتر خلوت بود به خاطر همین رسیدگیش بهتر بود!

در نتیجه من و دوقلوها دکترمون رو عوض کردیم پس از  مشورت های بسیار.

از دکتر جدیدم بگم که اگرچه از رسیدگیش راضی ام اما خانم تو مطبشون هم سونو انجام می دن هم حجامت . بعد هم چون بیمه هز ینه ی سونوشو نمی ده با مریض بدبخت آزاد حساب می کنه.

البته مطمئنا من زیر بار سونوش نمی رم. و نمیزارم تو مطب انجام بده .

درکل ازش راضی ام.

امیدوارم همه ی مامانا دکتر خوبی رو برای خودشون پیدا کنن!



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازنين
4 اردیبهشت 93 9:16
الان پيش دكتر نواب مي رين ؟ چون گفتين حجامت پرسيدم. راستي جنسيت دو قلوها رو نگفتين
مامان
پاسخ
نه بانو. متخصص زنان. دکتر مرضیه عطایی. جنسیت یکیشون درست مشخص نشد هفته ی دیگه یه سونوی بررسی اندامها رو دارم انشالله مشخص شه می نویسم.